Czy robisz zakupy częściej? Kupuj korzystniej
|
Dołącz do naszego programu VIP i uzyskaj ekskluzywne korzyści oraz rosnące rabaty na wszystkie produkty. Rejestracja w programie jest łatwa i całkowicie BEZPŁATNA.
|
|
|
Na pierwsze zamówienie w ramach programu VIP — EXTRA zniżka 3%
Na towary przecenione o 20% lub więcej — EXTRA zniżka 3%
Na towary przecenione do 20% — specjalne rosnące rabaty w ramach kategorii VIP
|
|
|
Stan konta VIP
0 - 458 zł
|
|
Stan konta VIP
458 - 1830 zł
|
|
Stan konta VIP
1830 - 3659 zł
|
|
Stan konta VIP
3659 i więcej zł
|
|
|
Stan konta VIP
0 - 458 zł
|
|
|
Stan konta VIP
458 - 1830 zł
|
|
|
Stan konta VIP
1830 - 3659 zł
|
|
|
Stan konta VIP
3659 i więcej zł
|
|
|
Ceny są automatycznie przeliczane na ceny VIP po zalogowaniu się się na konto VIP.
|
|
|
Przed dodaniem produktów do koszyka musisz zalogować się na swoje konto VIP.
W odwrotnym postępowaniu nie nastąpi automatyczne przeliczenie ceny w ramach VIP.
|
|
|
Jak mogę uzyskać własne konto VIP?
|
Własne konto VIP można utworzyć za pomocą formularza na górze tej strony. Rejestracja i wszystko związane z kontem VIP jest całkowicie BEZPŁATNE.
|
|
|
Co jest wliczone w wartość zamówienia, dzięki któremu mój status konta VIP zostanie podwyższony?
|
Wartość obejmuje wartość towaru wraz z podatkiem VAT, a w przypadku zamówień w sklepie internetowym także cenę za przesyłkę.
|
|
|
Kiedy zamówienie zostanie wpisane do statusu mojego konta VIP?
|
Zakupy wliczane są do sumy po 14 dniach od dostarczenia towaru. Zakupy towarów, które zostały zwrócone lub anulowane, nie są wliczane do całkowitej kwoty zakupu.
|
|
|
Zalogowałem/am się, ale nie widzę moich zniżek VIP, do których mam prawo na moim koncie VIP?
|
Ceny wszystkich produktów są automatycznie przeliczane po zalogowaniu się na konto VIP, a dla każdego produktu wyświetlane są rabaty VIP. W momencie, gdy w porządku zalogowałeś się, cały sklep internetowy w ramach konta VIP jest ponownie przeliczany, a towary są przecenione w Twojej kategorii rabatowej.
|
|
|
Jestem pewien/pewna, że rabaty nie są przeliczane poprawnie, co mam zrobić?
|
Może chodzić o błąd techniczny po naszej stronie, w takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt.
|
|
|
Zarejestrowałem się, ale system mówi, że moje hasło lub adres e-mail są nieprawidłowe?
|
Zapomniane hasło można wysłać za pomocą linku u góry strony logowania. Jeśli nawet ten formularz nie pomoże Ci poprawnie zalogować się na swoje konto, skontaktuj się z nami.
|
|
|
Czy zakup zostanie zaliczony, jeżeli zrobię reklamację towaru?
|
Tak, zakupy, na które będzie później zrobiona reklamacja, nadal będą się liczyć. Tylko zwrócone lub anulowane zakupy są automatycznie usuwane z obrotu.
|
|
|
|