15.11. - 2.12.2024 • BLACK FRIDAY • 20% ZNIŻKA
0 Koszyk
cena razem 0 zł
Zrób zakupy jeszcze za 421.82 zł i będziez miał DARMOWĄ dostawę
PRZEJDŹ DO KOSZYKA
VIP konto informacje o zakupach
Darmowa wysyłka powyżej 400 zł
kontakt@skate-polska.pl

Reklamacja towaru

Dostarczony towar jest uszkodzony, coś z nim jest nie tak lub coś się stało po kilku użyciach? Nie trzeba się martwić. Oferowane towary posiadają 24 miesięczną gwarancję.

REGULAMIN REKLAMACJI

  • Okres gwarancji na towar wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez kupującego.

  • Zgłoszenie reklamacji koniecznie trzeba zrobić niezwłocznie po ujawnieniu się wady.
  • Jeżeli kupujący stwierdzi po otrzymaniu towaru, że towar nie odpowiada zamówionemu towarowi lub towar wykazuje wadę, musi niezwłocznie poinformować o tym fakcie sprzedającego.
  • Jeżeli na zakupionym towarze pojawi się usterka, Klient ma prawo reklamować tę usterkę.
  • Usterka rozumiana jest jako zmiana właściwości towaru spowodowaną zastosowaniem materiału nieodpowiedniego lub o niskiej jakości, nieprzestrzeganiem technologii produkcji lub niewłaściwymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi.
  • Zmiana (właściwości) towaru, która nastąpiła w okresie gwarancji w wyniku zużycia, niewłaściwego użytkowania, niedostatecznej lub niewłaściwej konserwacji, w wyniku naturalnych zmian materiałów, z których wykonany jest towar, w wyniku jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych użytkownikiem lub trzecią osobą albo innym niepoprawnym działaniem nie może być uznana za usterkę.
  • Reklamacja, w tym usunięcie wady, zostanie rozpatrzona bezzwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach upoważniony pracownik może uzgodnić z klientem dłuższy okres.
img

PROCEDURA REKLAMACJI

Aby uprościć i przyspieszyć reklamację, najpierw proszę wysłać do nas email. W emailu proszę opisać usterkę lub przyczynę reklamacji oraz dołączyć zdjęcie usterki. Często nie ma potrzeby odsyłania towaru, a zasadność reklamacji jesteśmy w stanie ocenić na podstawie dokumentacji fotograficznej we współpracy z naszymi dostawcami.

img

W przypadku niepowodzenia w poprzednim kroku, wyślij towar na adres wybranego przewoźnika.

 

1) Adres przewoźnika umownego na terenie Polski:

 

FROGMAN s.r.o. - 766M *OBOWIĄZKOWE DANE
ul. Stawowa 91
43-400 Cieszyn

 

2) Adres przewoźnika umownego Packeta:

 

Packeta
ID: 96973933
*OBOWIĄZKOWE DANE

Mostowa 4
43-400 Cieszyn

 

3) Zwrot towaru za pośrednictwem InPost Parcel Lockers:

 

a) Wypełnij formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl

W przypadku opcji „Wybierz swój sklep internetowy” wybierz z listy Packeta Group.
Uzupełnij wszystkie dane (imię i nazwisko, telefon, e-mail i powód zwrotu).
Uwaga: pole „Numer zamówienia” zawiera kod zwrotu = 96973933.

b) Następnie otrzymasz od InPost specjalny kod (SMS i e-mail), który możesz wpisać w dowolnym widocznym miejscu na przesyłce.

c) Przenieś przesyłkę do dowolnej skrzynki Inpost Parcel Locker.

d) Wprowadź kod za pomocą klawiatury na wybranej skrzynce lub zeskanuj swój kod QR, a następnie umieść przesyłkę w skrzynce, która się otworzy.

I to wszystko! InPost następnie odbierze przesyłkę i dostarczy ją do magazynu w Cieszynie, skąd następnie przekaże ją z powrotem do nas.

Towar za pobraniem nie będzie odebrany i zostanie wysłany do Państwa z powrotem.

img

Reklamacje wysyłamy bezpośrednio do naszego dostawcy. Zgodnie z prawem ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Zawsze stara się jednak rozwiązać reklamację tak szybko, jak to możliwe. Państwo zostaną poinformowani o postępie reklamacji, gdy tylko będziemy mieć więcej informacji.

💡 Procedura reklamacji nie jest jasna? Nie wahaj się z nami skontaktować.

obsługa klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt

kontakt@skate-polska.pl
odbiór newslettera