Dostarczony towar jest uszkodzony, coś z nim jest nie tak lub coś się stało po kilku użyciach? Nie trzeba się martwić. Oferowane towary posiadają 24 miesięczną gwarancję.
|
|
|
|
Aby uprościć i przyspieszyć reklamację, najpierw proszę wysłać do nas email. W emailu proszę opisać usterkę lub przyczynę reklamacji oraz dołączyć zdjęcie usterki. Często nie ma potrzeby odsyłania towaru, a zasadność reklamacji jesteśmy w stanie ocenić na podstawie dokumentacji fotograficznej we współpracy z naszymi dostawcami.
|
|
|
Aby uprościć i przyspieszyć reklamację, najpierw proszę wysłać do nas email. W emailu proszę opisać usterkę lub przyczynę reklamacji oraz dołączyć zdjęcie usterki. Często nie ma potrzeby odsyłania towaru, a zasadność reklamacji jesteśmy w stanie ocenić na podstawie dokumentacji fotograficznej we współpracy z naszymi dostawcami.
|
|
|
|
W przypadku niepowodzenia w poprzednim kroku, wyślij towar na adres wybranego przewoźnika.
1) Adres przewoźnika umownego na terenie Polski:
FROGMAN s.r.o. - 766M *OBOWIĄZKOWE DANE ul. Stawowa 91 43-400 Cieszyn
2) Adres przewoźnika umownego Packeta:
Packeta ID: 96973933 *OBOWIĄZKOWE DANE
Mostowa 4 43-400 Cieszyn
3) Zwrot towaru za pośrednictwem InPost Parcel Lockers:
a) Wypełnij formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl
W przypadku opcji „Wybierz swój sklep internetowy” wybierz z listy Packeta Group. Uzupełnij wszystkie dane (imię i nazwisko, telefon, e-mail i powód zwrotu). Uwaga: pole „Numer zamówienia” zawiera kod zwrotu = 96973933.
b) Następnie otrzymasz od InPost specjalny kod (SMS i e-mail), który możesz wpisać w dowolnym widocznym miejscu na przesyłce.
c) Przenieś przesyłkę do dowolnej skrzynki Inpost Parcel Locker.
d) Wprowadź kod za pomocą klawiatury na wybranej skrzynce lub zeskanuj swój kod QR, a następnie umieść przesyłkę w skrzynce, która się otworzy.
I to wszystko! InPost następnie odbierze przesyłkę i dostarczy ją do magazynu w Cieszynie, skąd następnie przekaże ją z powrotem do nas.
|
|
|
W przypadku niepowodzenia w poprzednim kroku, wyślij towar na adres wybranego przewoźnika.
1) Adres przewoźnika umownego na terenie Polski:
FROGMAN s.r.o. - 766M *OBOWIĄZKOWE DANE ul. Stawowa 91 43-400 Cieszyn
2) Adres przewoźnika umownego Packeta:
Packeta ID: 96973933 *OBOWIĄZKOWE DANE
Mostowa 4 43-400 Cieszyn
3) Zwrot towaru za pośrednictwem InPost Parcel Lockers:
a) Wypełnij formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl
W przypadku opcji „Wybierz swój sklep internetowy” wybierz z listy Packeta Group. Uzupełnij wszystkie dane (imię i nazwisko, telefon, e-mail i powód zwrotu). Uwaga: pole „Numer zamówienia” zawiera kod zwrotu = 96973933.
b) Następnie otrzymasz od InPost specjalny kod (SMS i e-mail), który możesz wpisać w dowolnym widocznym miejscu na przesyłce.
c) Przenieś przesyłkę do dowolnej skrzynki Inpost Parcel Locker.
d) Wprowadź kod za pomocą klawiatury na wybranej skrzynce lub zeskanuj swój kod QR, a następnie umieść przesyłkę w skrzynce, która się otworzy.
I to wszystko! InPost następnie odbierze przesyłkę i dostarczy ją do magazynu w Cieszynie, skąd następnie przekaże ją z powrotem do nas.
|
|
|
Towar za pobraniem nie będzie odebrany i zostanie wysłany do Państwa z powrotem.
|
|
|
|
Reklamacje wysyłamy bezpośrednio do naszego dostawcy. Zgodnie z prawem ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Zawsze stara się jednak rozwiązać reklamację tak szybko, jak to możliwe. Państwo zostaną poinformowani o postępie reklamacji, gdy tylko będziemy mieć więcej informacji.
|
|
|
Reklamacje wysyłamy bezpośrednio do naszego dostawcy. Zgodnie z prawem ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Zawsze stara się jednak rozwiązać reklamację tak szybko, jak to możliwe. Państwo zostaną poinformowani o postępie reklamacji, gdy tylko będziemy mieć więcej informacji.
|
|
|
💡 Procedura reklamacji nie jest jasna? Nie wahaj się z nami skontaktować.
|
|
|
|